BISKUT SARANG SEMUT

Hari ni dah 29 Rejab bermakna tidak lama lagi kita akan menyambut Ramadan dan seterusnya Syawal. Seperti tahun-tahun lain bukan sahaja bulan Ramadan bulan keberkatan ia juga bulan persediaan kita meraikan Syawal. Tahun ini Lemari Abby akan menjual Biskut Sarang Semut kepada umum, biskut yang menjadi kegemaran kawan-kawan sekolah pabila datang beraya ke rumah saya. Biskut ni memang popular era 80 dan 90 an. Namun kini semakin sukar didapati di pasaran kerana pembuatannya yang sukar.

Diperbuat dari 100% Buttercup, tepung kastard, telur, gula, coklat rice dan bahan-bahan lain yang berkualiti, bersih, halal tanpa bahan pengawet. Keistimewaan Biskut Sarang Semut ini ialah adunan dohnya disagat untuk mendapatkan bentuk relai seperti sarang semut.

Sudah 5 tahun saya membuat biskut ini untuk pelanggan setia yang terdiri dari keluarga terdekat dan kenalan rapat sahaja. Jika anda ingin merasai kesedapan Biskut Sarang Semut ini juga, bolehlah membuat tempahan dengan segera. Biskut hanya dibuat apabila pelanggan membuat tempahan. Fresh dari oven gitu..

Sokonglah produk 'homemade' tempatan. Setiap bekas yang anda beli RM1 akan disumbangkan ke badan kebajikan/rumah anak yatim/tahfiz terpilih. Anda membeli sambil beramal kami berniaga sambil beribadah

Harga 1 bekas mengandungi 55 biji = RM25
Penghantaran percuma sekitar Gombak, Selayang, Keramat dan sekitarnya.
Tambah RM6 untuk poslaju jika luar kawasan penghantaran percuma


Biskut Sarang Semut yang sedap

1 bekas mengandungi 50+ biji
Antara komen pelanggan setelah merasa Biskut Sarang Semut 





Alhamdulillah selepas raya pun permintaan untuk biskut masih ada. Dari utara hingga ke selatan tanahair dan yang terkini Sarawak Biskut Mak Ani telah ditempah. Biskut Mak Ani juga mempunyai pelanggan hingga ke Jeddah. Terima kasih atas sokongan dan kepercayaan anda terhadap Biskut Sarang Semut dan Biskut Sampan

Hubungi Abby 010-2265507 atau email lemariabby@gmail untuk tempahan dan pertanyaan lebih lanjut. Maklumat lain mengenai Biskut Sarang Semut boleh juga dibaca di facebook page Biskut Mak Ani. Tolong LIKE sekali ye. TQVM :)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Analytic